.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازتاب بین المللی ضرب و شتم مدیرکل پارلمانی دولت

ضرب و شتم مدیرکل پارلمانی دولت توجه رسانه های معتبر بین المللی را به خود جلب کرد.

به گزارش عصر ایران ، خبرگزاری های خارجی در اخبار جداگانه به انعکاس خبر حمله به «محمد عباسی» در جریان نزاع بر سر موضوع استیضاح علی کردان، وزیر کشور در مجلس پرداختند.

آسوشیتدپرس در گزارشی با عنوان «سیلی خوردن معتمد احمدی نژاد توسط یک نماینده مجلس» نوشت: "یک معتمد احمدی نژاد، رییس جمهور که ظاهرا در تلاش برای پرداخت مبالغی به نمایندگان مجلس برای خودداری از استیضاح وزیر کشور بود، روز چهارشنبه توسط یک نماینده اصولگرا مورد ضرب و شتم قرار گرفت."
با این حال دولتی ها می گویند که قصد داشتند این پول ها را برای کمک به مساجد در اختیار نمایندگان قرار دهند.

براساس این گزارش محمد عباسی مدیرکل پارلمانی دولت مدعی شد: مورد حمله یک نماینده قرار گرفته و از ناحیه گوش دچار آسیب شده است.

به نوشته AP عباسی در زمان وقوع حادثه به دنبال متقاعد کردن نمایندگان برای خودداری از دادن رای علیه وزیر کشور بود .کردان قرار است هفته آینده در جلسه استیضاح مجلس شرکت کند.
با این حال ایرنا اعلام کرد که او صرفاً در حال انجام وظایف قانونی و رایزنی با نمایندگان بوده است.

هرچند ایرنا نامی از نماینده ضارب عباسی نبرده است اما «علی ریاض»، قائم مقام معاون پارلمانی مجلس به آسوشیتدپرس گفت: "علی اصغر زارعی نماینده ای است که به صورت عباسی سیلی زد." ریاض از توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

در همین حال «زارعی» تنها گفته که وی با عباسی برخورد کرده است. این نماینده مدعی است عباسی با پیشنهاد پرداخت حدود 5 هزار دلار به نمایندگان درپی متقاعد کردن آنها برای خودداری از استیضاح وزیر کشور و جمع آوری امضا در حمایت از کردان بوده است.

یک خبرگزاری ایرانی به نقل از زارعی نوشت:" من با او برخورد کردم تا از انجام تخلفاتی که در تضاد با سیاست دولت است جلوگیری شود."

گفتنی است سایر خبرگزاری های بین المللی از جمله خبرگزاری فرانسه و "هرالدتریبون" نیز در اخباری کوتاه به ماجرای ضرب و شتم نماینده دولت در مجلس پرداختند.

در ایران نیز روزنامه اصولگرای کیهان ، ضمن نکوهش اقدام مدیرکل پارلمانی دولت در دادن پول به نمایندگان ، تاکید کرد که رئیس جمهور از این موضوع بی اطلاع بوده است و حتی ممکن است خود کردان هم در این ماجرا نقشی نداشته باشد.
اداره کل پارلمانی دولت زیر مجموعه معاونت حقوقی است که "رحیمی" ریاست آن را عهده دار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1387
به کجا چنین شتابان؟ به کجا؟ به چه قیمتی؟ خدا را شکر که شهداء نیستند که ببینند همین قدر که ما هستیم و می بینیم و زجر می کشیم کافیست!
بار خدایا: به ما رحم کن که در آخرت در زمره زیانکاران نباشیم.
ببینید که عطش قدرت چها که نمی کند .فاصله بین بهشت و جهنم به باریکی یک تار مو است که اگر غفلت کنیم خدای ناکرده در قیامت در گروه کسانی قرار می گیریم که حسرت خورنده گانند و صد البته بهانه های واهی و کودکانه ما در این دنیای فانی در آن روز هیچ سودی نمی بخشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.